Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Edam, Nederland van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Edam, Nederland van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje!

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

19 Februari 2007 | Nederland, Edam

Hallo allen,

Nog 1 nachtje en dan ga ik weg. Ik neem dinsdag samen met Barbara en Dirk Jan de bus 114 van 8.46 naar Amsterdam. Vandaaruit neem ik de trein naar Schiphol, waarna ik in de vertrekhallen van Schiphol uitkom. Het volgende bericht zal dussen komen of vanuit Thailand of uit Cambodja. Het idee is dat ik, zodra aangekomen in Bangkok daar een paar dagen blijf. Vandaar pak ik vervoer naar Trat en vanuit daar steek ik de grens over naar Cambodja en ga ik langs de kust naar beneden.

Paul.

• 19 Februari 2007 - 18:10

Kamiel:

He Paul, Goeie reis en dat je maar veel moge beleven! (En daar dan weer veel foto's van maakt en verhalen over schrijft zodat wij kunnen meegenieten)

• 19 Februari 2007 - 19:05

Maria:

Dus voorlopig je laatste Hollandse nachtje in Edam. Ben benieuwd naar je volgende slaapplekken.De Vorkjes wensen je een heel goede reis toe. Geniet er maar lekker van, we zullen je belevenissen volgen!!!

• 19 Februari 2007 - 19:43

Judith Vork:

Hallo Paul,

Echt gaaf dat je gaat zeg!!! Ik wens je superveel plezier en avontuur toe. Je gaat vast en zeker een supertijd tegemoet. Voor nu..een goede vlucht, take care!!
    Groetjes, Judith

• 19 Februari 2007 - 21:55

Leen:

Hoi Paul,

Ik hoop dat je heel veel mooie dingen gaat zien in het Verre Oosten, dat je gezond blijft en heelhuids weer thuis komt.

• 20 Februari 2007 - 06:04

Caroline:

Broertje!
    Ik zal je missen de komende tijd. Een goede reis en veel plezier in Cambodja of waar dan ook.
    May the stars guide you (en veel kusjes),

Je zusje