Update - Reisverslag uit , van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit , van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Update

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

07 Mei 2007 | ,

Hallo allen,

Even een kort berichtje wat ik de laatste tijd gedaan heb.
Vanuit PP ben ik met de bus naar Sen Monorom, in de Modulkiri provincie gegaan. Na slechts 1 lekke band en 10 uur verder aangekomen. De volgende dag een trekking door het bos gemaakt. De natuur is hier heel anders dan in de rest van Cambodja, veel heuvels en loofbomen, het is net of je in frankrijk of switzerland zit, heel vreemd. Lekker gegeten en nu eens bedenken wat ik verder ga doen. Langer bericht komt wanneer ik een goedkopere verbinding kan vinden, wat nog wel even kan duren :).

Groetjes Paul.

PS
Het regent hier verschrikkelijk.

  • 07 Mei 2007 - 10:24

    Frans:

    Het regent hier ook. Ook wel weer eens lekker toch?

  • 07 Mei 2007 - 17:23

    Elly:

    heb je al weer reisgenoten gevonden om ervaringen te delen en te horen wat zij ondernemen? Ik zal je verblijfplaats noteren op de kaart die in de keuken hangt. en afwachten wat je nu gaat doen. opa is vandaag thuisgekomen, het lijkt goed te gaan.de tuin had dringend een regenbui nodig, krijgt deze nu. hou je haaks en veel plezier.
    knuffel van je moeder

  • 08 Mei 2007 - 05:42

    Caroline:

    Paul, moeten we je nog inschrijven voor de JNFN-vakantie?
    Groetjes, je zus

  • 08 Mei 2007 - 06:38

    Paul:

    Frans; Zeker, maar de wegen worden er hier niet beter op, wat vertraging geeft van plaats naar plaats.
    Elly; Je ontmoet op het moment niet zo veel mensen, aangezien het nu laagseizoen is voor de toeristen.
    Caroline; Dat zal ik zelf volgende week doen, ik heb al naar het bestuur gemaild dat als ze bijna vol zitten, ze mij een email sturen zodat ik me optijd inschrijf :).

    Ben nu vanuit Sen Monorom naar PP gegaan en ben vandaag naar Kampot gereisd. Morgen nog 1 keer Bokor Hill en dan zie ik wel weer verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Japan en Vietnam 2017 en 2018

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 26153

Voorgaande reizen:

24 December 2017 - 27 Januari 2018

Okinawa en Zuid Vietnam

17 December 2012 - 27 Januari 2013

Op verjaardagsvisite

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: