Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

11 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allen,

Ben vandaag om 12.00 uur 's nachts aangekomen in Bangkok. Ga vandaag op zoek naar een ticket naar huis. Maar ik ben weer eens te vroeg wakker, nog 2,5 uur wachten, de reis agentjes gaan pas om 9.00 uur open... Vandaag ff kijken hoeveel geld ik heb. Op mn rekening staat nog zo'n 700 euro, das ongeveer 30000 baht, dat moet toch zeker wel genoeg zijn. Dit is waarschijnlijk het laatste berichtje vanuit azie, de volgende komt denk uit Edam!

Groetjes, Paul.

picasaweb.google.com/paulkunst

  • 11 Mei 2007 - 05:54

    Peter:

    Hoi Paul,

    Als ik jou was bleef ik daar nog even. Hier slecht weer, veel regen en wind.
    Laat even weten met welke vlucht je aankomt in Amsterdam en op welk tijdstip.
    Veel plezier nog de komende uren/dagen daar en we zien elkaar weer in Nederland.
    Groeten.

  • 11 Mei 2007 - 08:32

    Elly,:

    hoi Paul, ik ben benieuwd hoe je de laatste uren of dagen invult.neem je nog wat mee als souvenir? ik hoor van je.

  • 11 Mei 2007 - 10:33

    Paul:

    Hallo allen,
    Peter; Dat zal niet gaan, ik heb mijn ticket al betaald en vlieg vanacht. Vluchtnummer is CI 65, met China Airlines, vertrek om 2.25 am en kom om 9.10 am aan in Amsterdam :).
    Elly; Ik heb wel het een en ander aan souveniers mee, niet zo veel speciaals, maar wel wat leuks. Ook zijn er nog wat souveniers onderweg met de post. Ik vertel als ik thuiskom wel wat ik allemaal gedaan heb :).

    Jullie kunnen zelf beslissen of jullie me op komen pikken of niet, anders pak ik net zo lief zelf de trein en de bus, das voor mij een stuk makkelijker (oftwel, ik zeg hier; kom niet naar Schiphol, ik kom naar jullie toe :)).

    Groetjes Paul.

  • 11 Mei 2007 - 14:49

    Peter:

    Hoi Paul,

    Fijn dat je morgen weer thuis bent.

  • 11 Mei 2007 - 17:36

    Cornalijn :

    He Paul,

    Welkom thuis alvast! Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad. Ik ben erg benieuwd naar je reisverhalen, dus laat het even weten als je tijd hebt.

    Liefs Cornalijn

  • 12 Mei 2007 - 16:00

    Paul:

    Hallo allen,

    Ben sinds vanmorgen 11 uur thuis!

  • 12 Mei 2007 - 17:44

    Maria:

    hoi Paul!

    Welkom thuis, goede vlucht gehad?
    Ben benieuwd naar je foto's en verhalen, maar eerst even bijkomen van de reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Paul

Japan en Vietnam 2017 en 2018

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 26171

Voorgaande reizen:

24 December 2017 - 27 Januari 2018

Okinawa en Zuid Vietnam

17 December 2012 - 27 Januari 2013

Op verjaardagsvisite

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: