Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

24 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo, allen

Ben nu een dag op Koh Chang. Ik zou gisteren vanuit Bankok naar Trat gaan, maar op de reis naar Trat gingen de meeste mensen naar het eiland toe, wat op de weg ernaartoe leid. Heb het toen zo geregeld dat ik meteen naar het eiland zelf toe kon. Deel een kamer met een Japanner (mijn japans is beter dan zijn engels) die ik in de bus hiernaartoe heb ontmoet. Enige nadeel is dat hij morgen naar een andere plaats gaat en ik de kamer dan alleen moet betalen, dus even kijken of ik iets goedkopers kan vinden, ik betaal nu 190 baht, ongeveer 5 dollar per nacht. Eten is hier goedkoop en goed. Hut licht dicht bij het strand, je slaapt onder het geluid van de aanspoelende golven. Ik ga vanavond, das over ongeveer 3 uurtjes, nog wat fotos plaatsen en nog een stukje plaatsen. Zometeen nog even zwemmen, wat eten (eet hier 2 keer per dag) en een stukje lezen. Denk dat ik hier nog een dag of 2 tot 3 bij kom om daarna toch wel naar Cambodja door te trekken. Ik laat nog van me horen, groetjes Paul. http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=13&ll=12.005406,102.294388&spn=0.078412,0.1157&t=h&om=1

  • 24 Februari 2007 - 09:09

    Paul:

    De link werkt wel, je moet alleen even overschakelen naar satteliet beeld. ik zit ergens op het kleine stukje witte strand in het zuidwesten.

  • 24 Februari 2007 - 09:26

    Rene:

    Het voordeel van het reizen is dat je met allerlij mensen in contact komt, ook mensen waar je zelf niet zo snel op af stapt. Taalproblemen maken het soms lastig maar het heeft ook wel zijn charmes.
    Nu even een paar dagen acclimatiseren. Lekker zwemmen (misschien zie je nog een zeeschildpad) en eventueel een tochtje door het oerwoud. Als ik op googlemaps kijk is het daar lekker groen.

    Groetjes Rene

  • 24 Februari 2007 - 16:53

    Rick Krook:

    Hey Paul, Het ziet er heel goed uit man. Lekker chillen op het strand doe je goed man zo hoort het.
    Voor mij duurt het ook niet lang meer dan zit ik op het strand van malaysie te relaxen(vlak bij jou). Ik kan je maar 1 ding zeggen geniet er heel erg van.
    Ik spreek je wel weer laterz (ps ook de groeten van mijn ouders we gaan je site volgen)

  • 24 Februari 2007 - 16:59

    Andie En Rene Krook:

    He Paul,

    Wat leuk dat we je reis zo kunnen volgen. Dit gaat weer een stuk makkelijker dan een paar jaar geleden in Hongarije.
    Vrienden van ons fietsen nu drie maanden door Nieuw-Zeeland en die hebben net als jij ook zo'n 'waarbenjijnu'-site. Hartstikke leuk om zo ook een beetje vakantie mee te voeren. Geniet er van, jongen, wij vinden dat je het hebt verdiend.
    PS. Zet je nog foto's op de site ?

    Groeten van Rick zijn vader en moeder

  • 24 Februari 2007 - 19:38

    Opa:

    Hallo Paul,

    Ik zit met Andre op zolder achter de computer. Andre heeft me uitgelegd hoe je site werkt. Ik hoop dat ik het straks zelf kan doen.
    Je laatste stukje was heel leuk vanuit Koh Chang. Ik kijk uit naar je foto's.

    Ook de groeten van Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Paul

Japan en Vietnam 2017 en 2018

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 26180

Voorgaande reizen:

24 December 2017 - 27 Januari 2018

Okinawa en Zuid Vietnam

17 December 2012 - 27 Januari 2013

Op verjaardagsvisite

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: