Laatste voorbereidingen. - Reisverslag uit Edam, Nederland van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen. - Reisverslag uit Edam, Nederland van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen.

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

13 Februari 2007 | Nederland, Edam

Hallo,

Ben op het moment bezig mijn tas in te pakken. kijken of ik alles heb en of het ook wel past, maar ik denk van wel. Moet nog een paar kleine zaken halen maar daar heb ik nog deze hele week (ahum) voor over.

Paul

  • 13 Februari 2007 - 21:32

    Maria :

    Hoi Paul,

    Op deze manier kom je natuurlijk wel in een vakantiestemming.Het wordt nu echt aftellen....Kunnen we je nog uitzwaaien op Schiphol?

  • 13 Februari 2007 - 21:44

    Paul:

    Uitzwaaien kan wel, maar ik vertrek zelf dinsdag morgen van huis met hetopenbaar vervoer. Ik ga dus alleen naar schiphol en kom dus al binnen zonder bij de hallen te zijn geweest. Makkelijkst is om me dan 's ochtends in Edam uit te zwaaien :).

  • 19 Februari 2007 - 12:03

    Tineke K:

    Tje, nog een paar uurtjes en dan ga je het avontuur tegemoed! Ben heel benieuwd naar je belevenissen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Edam

Paul

Japan en Vietnam 2017 en 2018

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 26141

Voorgaande reizen:

24 December 2017 - 27 Januari 2018

Okinawa en Zuid Vietnam

17 December 2012 - 27 Januari 2013

Op verjaardagsvisite

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: