Trat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Trat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Trat

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

22 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allen,

Vanacht eindelijk weer een paar uur geslapen. Kwam slecht in slaap van de spanning in mn lijf (gek he). Had ook wel last van een jetlag, nogsteeds, maar denk dat ik vanavond beter slaap. Ik heb hier een single room, met eigen badkamer en airco.

Morgenochtend neem ik om 8.30 de bus naar Trat. Daar wil ik een paar dagen lekker tot rust komen en dan de grens oversteken naar Cambodja.

Ik vind het hier in Bangkok maar veel te druk. Ben vandaag met een andere amerikaan een rondje bangkok geweest met de toektoek. De gozer wilde ons nog afzetten terwijl we een bepaalde prijs hadden afgesproken. (20 baht voor 2 personen voor 2 uur, das ongeveer 40 eurocent.)

Vanavond ga ik kijken of ik een beetje optijd kan slapen.

Ik weet niet of ik kan bellen met mijn telefoon, het is me tot op dit moment nog niet gelukt. Kunnen jullie thuis (mijn huis dus) eens kijken of jullie me rond een uur of 2 kunnen bellen, gisteravond heb ik niks gehoord.

Groetjes Paul, ik scrijf weer wat vanuit Trat.

  • 22 Februari 2007 - 08:24

    Peter:

    Hoi Paul,

    Leuk weer van je te horen.
    Je bent voor de mensen daar vast een rijke stinkerd. IK ZAL JE BELLEN.
    EEN VERZOEK AAN IEDER ANDER DIT NIET TE DOEN OMDAT PAUL ANDERS TEGEN HOGE KOSTEN AANLOOPT! Bedoel je 14 uur Nederlandsetijd ?
    Als foto's gemaakt?
    Hoe is het eten daar?
    Ben je de langste persoon in de stad?
    Groeten

  • 22 Februari 2007 - 10:33

    Andre:

    Ha die Paul,

    40 eurocent om je 2 uur te laten rondrijden, wat een afzetters! :-)

    Heb je al een visum geregeld?
    Of doe je dat aan de grens?

    Tot schrijfs in Trat.

  • 22 Februari 2007 - 11:27

    Rene:

    Hoi,
    Lekker onwenning nog? Komt vanzelf wel als je het ritme eenmaal te pakken krijgt.
    Ik vond Trat zelf niet zo spannend, weinig bezienswaardigheden en het is zeker net zo lawaaiig al Bangkok. Niet de plaats om even bij te komen.
    Kun je beter na Ko Chang gaan. Een eiland net ten zuiden van Trat. 70% oerwoud en een mooie kust. Ideaal om de zwemmen, lopen of om voor je bungalow een boek te lezen.
    Valt meteen het verschil op als je naar Cambodja gaat. Daar is het allemaal net wat primitiever. In Koh Kong (KH) vond ik Otto's wel een leuke plaats. De kamers zijn primitief maar de gemeenschappelijke veranda was een goede plek om in contact te komen met medereizigers.

  • 22 Februari 2007 - 14:52

    Frans:

    Hoi Paul,

    Een single room, met eigen badkamer en airco? Ik dacht dat wereldreizigers altijd low budget reisden?

    Veel plezier in Trat (of ga je op advies van René naar Ko Chang?).

    Groeten,
    Frans

  • 22 Februari 2007 - 17:19

    Jaap:

    Ha Paul, mooi te weten dat je al wat aanspraak hebt en je niet laat afzette, twee belangrijke reis-dingen. Dat Bangkok erg te druk is is precies wat ik ook altijd hoor. Cambodja moet veel rustiger en vriendelijker zijn. Nou ja, dat ga jij uitvinden. Ik ben benieuwd hoe je eerste echte reisdag met de bus gaat. Makkelijk met René als online reisleider.
    Jij reist, wij volgen je.
    Groet,
    Jaap

  • 22 Februari 2007 - 17:28

    Martin:

    Hoi Paul,

    Het gaat goed dus. Waar ligt dat Trat ergens, op het kaartje van waarbenjij.nu kon ik het niet vinden.

    Slaap ze (ik zie dat het omstreeks 23.30 u is in Thailand) en veel plezier.

    Groeten M.

  • 22 Februari 2007 - 21:04

    Ciska:

    Hoi Paul,
    je komt al in andere sferen. Veel plezier in Trat, we horen wel wat en wie je daar weer tegenkomt en of het bevalt. En low budget he.



  • 23 Februari 2007 - 18:34

    Maria:

    Grappig dat je nu je Engels ook weer kan ophalen en nieuwe contacten aangaat. Jij komt straks nog met geld terug naar Nederland op deze manier.....

  • 23 Februari 2007 - 20:42

    Dirk-Jan:

    Veel plezier met je reis naar Trat of Ko Chang. Leuk wat van je te horen. En laat je niet afzetten hè! Wie betaald er nu meer dan 40 cent voor een rondrit van 2 uur...

  • 23 Februari 2007 - 20:43

    Dirk-Jan:

    Veel plezier met je reis naar Trat of Ko Chang. Leuk wat van je te horen. En laat je niet afzetten hè! Wie betaald er nu meer dan 40 cent voor een rondrit van 2 uur...

  • 01 Maart 2007 - 11:14

    Jaap:

    t klussen an de kast op zolder en vanmiddag een stukkie hardlopen. Max was ook blij dat we er weer waren en heeft de hele nacht bij Tjarda op bed geslapen.
    Maak lekker veel foto's, en houd je maagdarmkanaal schoon (denk aan: "cook it , peel it or leave it" ons motto op reis in '83e.v.).
    Groet van ons.

  • 01 Maart 2007 - 11:20

    Jaap Vervolg:

    tenminste: dit is het stuk wat voor de laatste reactie getypt stond: over je kale kop en oppassen voor zonnebrand (waar is je oranje gewaad en de belletjes?)
    Zitten hier in het zonnetje koffie te leuten met je ma. Ze kwam even horen waarom we nu al terug zijn van 't skiën: teveel regen en slecht zicht. Helaas maar anderhalve dag sneeuwpret gehad. Nou ja. De rest staat wel in't stukkie. Groetjes,
    Jaap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Paul

Japan en Vietnam 2017 en 2018

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 26146

Voorgaande reizen:

24 December 2017 - 27 Januari 2018

Okinawa en Zuid Vietnam

17 December 2012 - 27 Januari 2013

Op verjaardagsvisite

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: