Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

25 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

Ik ben ondertussen nogsteeds op Koh Chang. Ga morgen eens wat activiteit vertonen, kijken wat er te zien is op dit eiland. Weer is wat minder geworden, 's ochtends bewolkt en na een uur of 2 wolkenloos. Niet dat dat erg is, 's nachts is het zelfs wat fris, ben blij dat ik een lakenzak heb. Ik heb van Rene een mailtje gekregen dat er bij mij in de buurt een mooie waterval is, daar maar eens gaan kijken. Ik houd niet zo van snorkelen, maar ik huur wel een briletje om een beetje onder water te kijken vanuit het strand. Ik maak morgen ook wat foto's van mijn hut, die ik nu geheel zelf moet betalen voor 380 Baht, omdat mijn kamergenoot een ander hostel wilde zoeken. Een paar uur later bleek dat hij terug was, de hut naast mij had gehuurd, omdat alles op het eiland vol zit. Hij gaat morgen naar Bangkok voor 2 dagen, om dan weer terug te keren naar Japan. Nadat we adressen uitgewisseld hadden bleek die gozer al 27 jaar oud te zijn, terwijl je hem toch echt rond mijn leeftijd schat. Ik zal morgen nog wat meer foto's plaatsen. Voor mensen die zich dat afvragen, de foto's staan niet op deze site, te weinig ruimte, maar ze staan hier;

http://picasaweb.google.com/paulkunst

Ik zal morgen ook proberen een filmpje en een geluidsfragment op photobucket te plaatsen, als ik in het goede internet cafe zit, deze is wat traag.
Ik houd op met tikken voor nu, het is nu 19.15 uur en ik moet nog even wat eten.

Groetjes Paul.

  • 25 Februari 2007 - 12:27

    Andre:

    Ha die Paul,

    Ik heb je eerste foto's bekeken en dat ziet er niet slecht uit. Fraai strand!

    Kun je zo'n gouden budha beeldje voor me meenemen? Zal wel goedkoop zijn, daar. :-)

    We vroegen ons nog af hoe je eigenlijk reist. Is dat met de trein of met de bus? En hoe warm is het er?

    Groeten Andre

  • 25 Februari 2007 - 12:28

    Andre:

    Ha die Paul,

    Ik heb je eerste foto's bekeken en dat ziet er niet slecht uit. Fraai strand!

    Kun je zo'n gouden budha beeldje voor me meenemen? Zal wel goedkoop zijn, daar. :-)

    We vroegen ons nog af hoe je eigenlijk reist. Is dat met de trein of met de bus? En hoe warm is het er?

    Groeten Andre

  • 25 Februari 2007 - 15:43

    Martin:

    Hoi Paul,

    Leuke foto's.

    Andre stelt de goeie vragen al.

    Ik kon nu erg duidelijk zien waar Koh Chang ergens is op de kaart.

    Groeten M.

  • 26 Februari 2007 - 08:40

    Dennis:

    Hoi Paul,

    Leuke foto's! Zo te zien zit je wel aardig daar op dat eiland. Ook lekker dat je gewoon aan zee slaapt, dat kunnen veel Nederlanders zich waarschijnlijk niet voorstellen.

    Reisze en tot het volgende bericht.

    Groetjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Paul

Japan en Vietnam 2017 en 2018

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 26138

Voorgaande reizen:

24 December 2017 - 27 Januari 2018

Okinawa en Zuid Vietnam

17 December 2012 - 27 Januari 2013

Op verjaardagsvisite

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: