Update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Update

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

26 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

Dit stukje lijkt wat vreemd, maar het is een antwoord op een mail van Rene.

Hoe het met me gaat? Gaat goed op het moment, denk dat ik hier toch nog blijf tot ongeveer dinsdag of woensdag, ondanks dat ik de hut nu alleen moet betalen voor 380 Baht, begin al lekker uitgerust te worden. Laatste 2 dagen lekker gegeten, gezwommen, aan het strand gezeten, ondanks goed te smeren toch wat verbrand op mn rug en schouders, en lekker gelezen. Ik vond mn boek zo goed, dat ik vanacht tot een uur of 4 plaatselijke tijd heb doorgelezen, ik had hem niet uit, maar ik kon echt niet meer. Ik heb hem vanmorgen op mn balkonnetje onder het uitzicht van de zee en met het geluid van zeer zwaar onweer uitgelezen. (400 pagina's in 2 dagen, hehe) Het is maar goed dat ze hier een enorme voorraad 2e hands boeken hebben, misschien wel meer boeken dan dat we thuis in edam hebben. Er zal wel weer wat voor mij bij zitten. Mocht je intresse hebben in welk boek ik gelezen heb, hier is de titel: Century Rain, door Alastair Reynolds. Eerste hoofdstukken zijn wat moeilijk, maar daarna leest het als een trein. Het is een sc-fi timetravel romance drama thriller. jaja. Koh Chang is mooi. Ondanks dat ik nog geen enkele activiteit ondernomen heb, weet ik dat er heel wat te doen valt. Je komt er gemakkelijk, met een veerdienst vanaf het vaste land. Dan met een pick up busje of auto naar het strand van je keuze. Easy as that. Ik zit hier op Lonely BEach, in Siam Hut, maar echt lonely kan je het niet noemen. Wel is het een zeer geschikte plaats om mensen te ontmoeten. De meeste restaurants hebben kleine bijzet tafeltjes, met hangmatten of kussens erom heen. En dat allemaal onder een of meerdere bamboo daken. Enige nadeel is dat er 's avonds nogsteeds muziek wordt gedraait, maar dat wordt toch grootendeels overstemt door het geluid van de aanrollende golven op de stenen van het strand bij de hut. Na 1200 uur is het niet fijn meer zo warm, de thermomether uit de medicijn doos zegt dat het 37 graden is. 's ochends vaak wat motregen met onweer, perfect weer om op het strand te lezen en een duik te nemen in het dan nog koele water. Je hoort nog wel van me, Groetjes Paul.

PS
Vanavond nog wat meer foto's en verhaal.

  • 26 Februari 2007 - 11:04

    Trudy:

    Hoi Paul, dat is het betee leven zon, zee, strand, lekker eten en een goed boek. Wat wil je nog meer....
    Mooie foto's ook van Koh Chang. Have fun!
    groetjes,
    trudy

  • 26 Februari 2007 - 12:59

    Dirk-Jan:

    Leuke foto's en een lange tekst. Zo te lezen heb je het wel naar je zin. Jammer dat ik het geluidsfragment niet kan horen. Als ik op de link klik komt er veel reclame van Megaupload en daartussen vind ik ergens de kleine tekst "De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk."
    Misschien heb ik later op de dag meer geluk.

  • 26 Februari 2007 - 15:17

    Barbara:

    Hey broertje,
    Leuk om over je ervaringen te lezen. Over het chatten: Ik heb woensdag pas 's avonds college, dus ik zorg dat ik rond 1 uur nederlandse tijd online ben. Dikke knuffel van je zusje.

  • 26 Februari 2007 - 19:58

    Elly:

    Hoi lange goser van me,
    dat zul je vast horen van mensen.Fijn dat je het rustig aan doet,eerst maar aan wat dingen wennen en dan op pad gaan.Ik ben benieuwd naar de mensen met wie je contact maakt. goed voor je engels. maak er een goede dag van. groet, je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Paul

Japan en Vietnam 2017 en 2018

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 26136

Voorgaande reizen:

24 December 2017 - 27 Januari 2018

Okinawa en Zuid Vietnam

17 December 2012 - 27 Januari 2013

Op verjaardagsvisite

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: