Wandeling - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Wandeling - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Wandeling

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

27 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

Ben ik weer,

Zou vandaag 's oc htends een wandeling gaan maken, maar ik ben er na 2 uurtjes maar mee opgehouden, blijkt vandaag een van de warmste dagen tot nu toe te zijn. Last van warmteuitslag, dus maar terug gegaan en lekker gaan zwemmen. Ben wel vanmorgen naar de kapper geweest. Vanavond foto's van hoe het er nu uitziet. Het was eerst 21 cm lang, nu 6 mm! en dat voor 2 euro (100 Baht). Jullie horen nog van me, Groetjes Paul.

PS
Blijf hier nog 1 nachtje, dan n1 nachtje trat en dan de grens over.........

  • 27 Februari 2007 - 09:36

    Peter:

    Hoi Paul,

    Hier is het minder warm.
    vijf graden boven nul en er komt veel regen.
    Je in je berichten iedere keer even de verwijzijng naar je foto's opnemen.
    De laatste verwijzing staan nu in een bericht van 12 februari.
    Ik zag dat Dennis die de kamer met mij deelt ook een reactie had gegeven.
    Vandaag zal ik alle Waterproef-ers een e-mailtje sturen met je sitegegevens.

  • 27 Februari 2007 - 09:46

    Andre:

    Hallo kale,

    Mooie foto's. Het lijkt wel uit een film. Alleen die hut van je. Die ziet er een beetje krakkemig uit. Blijft die hut wel staan tijdens een storm?

    Groeten, Andre

  • 27 Februari 2007 - 10:30

    Rene:

    En dan is dit het koele seizoen. Wacht nog maar 2 maanden dan is het warme seizoen (40C) maar waarschijnlijk zoek je dan wel het wat koelere noorden op.

  • 27 Februari 2007 - 11:14

    Tineke:

    Goh Paul, als ik die stukjes van jou lees krijg ik ook zin om te gaan reizen. Voel je je zo vrij als een vogel? Heerlijk lijkt me dat! En wat maak je een mooie foto's! Ze kunnen zo op een kalender. Ik kijk uit naar het vervolg van je verhalen. Hier gaat alles z'n gangetje, het is vies weer. Je mist dus niks.
    Een knuffel van je tante Tien.X

  • 27 Februari 2007 - 13:17

    Frans:

    Hoi Paul, Volgens de weerberichten wordt het de komende dagen nog warmer. Dus mooi op tijd naar de kapper gegaan (nou ja kapper...).

  • 27 Februari 2007 - 17:02

    Elly:

    dat werd tijd die kapper! wel even snel opgeven Paul na twee uur al stoppen!Heb je iemand gevonden om mee te gaan naar Trat? kun je al onderhandelen over de prijs van een hut anders gaan je dollars snel uit je zak.
    groet, mama. Alexandra is vandaag uit het ziekenhuis gekomen. El

  • 27 Februari 2007 - 19:11

    Kamiel:

    He Paul,

    Zo te zien heb je het wel naar je zin daar. Was wel ff schrikken die kale kop van je, maar je ziet er wel meer uit als een boeddhistische monnik zo...

    Groetjes uit het druilerige Zwaag

  • 27 Februari 2007 - 22:54

    Barbara:

    Hey broertje,
    Moet je nog wel even die foto in je profiel veranderen. Kijk je uit dat je je hoofdhuid niet verbrand? Ben benieuwd naar je volgende bestemming en hoe je het daar zult hebben.

    Knuffel,
    Barbara

  • 11 Maart 2007 - 18:39

    Sjaak Ligthart:

    Hallo Paul,

    Ik herkende je eerst niet op de foto. Je lijkt wel een beetje op een monnik met dat kapsel.

    Leuk dat je een erslag doet van je reis. Vind het interessant. Ik hoop dat je nog veel plezier zult beleven aan je reis.

    Groeten,

    Sjaak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Paul

Japan en Vietnam 2017 en 2018

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 26176

Voorgaande reizen:

24 December 2017 - 27 Januari 2018

Okinawa en Zuid Vietnam

17 December 2012 - 27 Januari 2013

Op verjaardagsvisite

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: