Dalat, koud hierboven - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Dalat, koud hierboven - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Dalat, koud hierboven

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

02 April 2007 | Vietnam, Hanoi

Hallo allen,

Voor jullie lezen wat ik te vertellen heb, ik heb weer foto's op de site staan, dus kijk eerst even op picasaweb.google.com/paulkunst

Na dat gedaan te hebben het volgende: Ben ondertussen in Dalat, een flinke plaats op een hoogte van 1475 meter. Het is hier op het moment erg koud, een graad of 22! Misschien komt dat door de storm die buiten raast. Deel hier een kamer met een australier, genaamd Tom. Hij is net 22 geworden. Morgen gaan we wat watervalletjes doen en dan de dag erna hier weg, er is niet zo heel veel meer te doen, behalve lekker afkoelen. (het is nogsteeds heet in de zon) Ook gisteren naar de witte zandduinen in Mui Ne geweest, zie foto's, erg mooi en ervanaf wezen sleeen. Hartstikke leuk. Verder niet zo veel te melden, bekijk de foto's, het zijn er aardig wat.
Groetjes Paul.

• 02 April 2007 - 08:26

Daniël:

hey Paul zo koud is dat toch ook weer niet :P
    hier is dat lekker warm en word steeds lekkerder hier van temperatuur :P,
    ik zal als ik thuis ben je foto's bekijken ;),
    school doet er weer is stom over *zucht*
    groetjes Daniël

• 02 April 2007 - 08:34

Andre:

Koud?? 22 graden koud?? Je lichaamsthermostaat is duidelijk geacclimatiseerd aan Azie. Wij juichen al als het hier 18 graden wordt.

Mooie foto's trouwens. Die Pho Bo ziet er goed uit. Als je tijd hebt, mag je die bij mij thuis ook wel eens klaar maken.

En dat GH in Mui Ne ziet er meer uit als een viersterren hotel. Je moet wel een beetje afzien, hoor. Je "bungalow" op Koh Chang vond ik daartoe beter.

Veel plezier,

Andre

• 02 April 2007 - 08:37

Peter:

Hoi Paul,

Gisteravond de verjaardag van opa gevierd. Lekker Hollands gegeten.
    Op dit moment is het hier prachtig weer.
    In Edam werd afgelopen weekend ook aan kitsurfen gedaan. Spectaculair. Als ik jou was ging ik toch daar deze cursus volgen.
    Kan je zorgen dat je een keer wat langer online bent, kunnen we even chatten.
    Groeten

• 02 April 2007 - 12:57

Barbara:

Hey broertje,
    Mooie foto's weer, het water loopt me in de mond en die schelpen zien er prachtig uit. Ben zelf ook een beetje met het buitenland bezig, nog 2 weekjes en die rare wow-gasten komen vanuit de andere kant van Europa op bezoek.
    Het weer is hier lekker, met helaas af en toe weer een koude dag. Is die Australier niet wat voor Krummel, wat je van ver haalt is het lekkerst...... ;)
    Opa vond het erg leuk dat je gebeld had. We hebben trouwens ook je kaartje gehad waarin je zegt later nog een kaartje voor mama's verjaardag te sturen, beetje laat dus.
    Heel veel plezier nog en let wel op je centen, maar niet de veel, je hebt nog een verjaardagscadeautje tegoed :D

Knuffel van je zusje

• 02 April 2007 - 19:24

Elly:

het ziet er geweldig uit.Nog even oefenen dan kun je in Nederland kitesurfen.Paul weet je nog uit je hoofd of je in januari 2006 in Ijmuiden stage liepbij Nestle? bedankt voor je mail, mag je vaker doen.

• 02 April 2007 - 21:05

Sytse:

Heej Paul,

Dat zijn spectaculaire foto's die je gemaakt hebt. 'k Ben best een beetje jaloers op je!

Zo te zien en te lezen vermaak je je daar prima. Houden zo! Heb je daar in de steden al achterop zo'n brommer-taxi gezeten?

Groeten,
    Sytse

• 04 April 2007 - 17:58

Rene:

Ik had wel gewaarschuwd dat het een beetje fris kan zijn in Da Lat. Niet voor niets verkopen ze daar winterjassen voor de avond.
    Doe je de groeten aan de eifeltoren in Dalat?