Hoi an en Hue - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Hoi an en Hue - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Hoi an en Hue

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

10 April 2007 | Vietnam, Hoi An

Hallo allen,

Zit nu al weer 3 dagen in Hoi An. Gisteren en vandaag wat kleren laten maken en in mijn backpack gepropt, dit zit nu echt overvol. Hoi An is een leuk cultureel plaatsje met veel franse trekjes en heel veel kledingwinkels. Ik denk een stuk of 200, op zijn minst! Ook hebben we de wandeltocht door de stad gedaan, zonder een kaartje te kopen, wat inhoud dat je somige dingen alleen van de buiten kant kunt zien. Voor de rest niet zo heel veel te doen, lekker veel gewandeld en gegeten, goede tofu burgers hier.
Morgen met de bus naar Hue. Tom blijft nog een dagje hier in Hoi An, hij wil nog verder in een kreeft veranderen. We zullen elkaar waarschijnlijk weer in Hue zien. Ik begin ondertussen ook steeds bruiner te worden, elke dag bruiner dan dat ik ooit geweest ben. Zoals jullie hebben kunnen lezen uit mijn commentaar, ik ben mijn mobiele telefoon kwijt, dus bellen heeft geen zin meer... Mijn grootste probleem is dat ik nu geen wekker meer heb, daar moet ik dus wat op vinden. Is vandaag niet gelukt, hoop dat ik er een in Hue of Hanoi kan vinden.
Zal nog een paar foto's plaatsen en dan is het weer genoeg voor vandaag.
Groetjes Paul.

picasaweb.google.com/paulkunst

  • 10 April 2007 - 10:51

    Daniël Dammes:

    hey Paul,
    sorry ik heb je mobiel gejat :P,
    I wish ^^' lekker warme zon enzo,
    ben jaloers :(,
    hoop dat je vervanging vind en nog hele prettige tijd heb,
    vriendelijke groeten Daniël.

  • 10 April 2007 - 11:08

    Peter:

    Hoi Paul,

    Mooi pakkie heb je aan laten meten.

    Is je telefoon met abonnement of prepaid?

    Ondertussen lezen en zien we geregeld hoe het eten daar is. Maar hoe zijn het land/omgeving/meiden/natuur daar?

    Komende zaterdag ben je jarig. Nog wensen? Iedereen geld op je rekening storten voor een nog langer verblijf daar? Moet je wel je rekeningnummer bekend maken.

    Hier begint ondertussen ook de zomer. Heerlijk weer wordt het komende week.

    Groeten Peter

  • 10 April 2007 - 15:28

    Andre:

    Hallo directeur,

    Toen ik vroeg of je wat meer foto's van mensen wilde maken, bedoelde ik natuurlijk van de locale bewoners. Niet van jou! :-)

    Je pak ziet er trouwens sjiek uit. Alleen de stropdas nog. Prop je dat moooie pak nu in je backpack? Geen last van kreuken?

    Veel plezier, André

  • 10 April 2007 - 19:04

    Caroline:

    I have a really cool brother! Je ziet er echt keurig uit in dat pak.
    Alvast een dikke knuffel (*smak*) van mij voor je verjaardag en de vraag waar ik je de veertiende blij mee kan maken.
    Hier gaat alles goed, m'n paasvakantie is net voorbij. Naar Artis geweest, naar de film (Blood Diamont), geen WoW gespeeld, nieuwe manga's gekocht, veel andere boeken gelezen, gewerkt aan kostuum voor de Elf Fantasy Fair, (béétje) huiswerk gemaakt, de nieuwe afleveringen van Naruto en Bleach gekeken, nieuwe animeseries ontdekt, kamer helemaal opgeruimd, veel geknuffeld, veel geslapen.....
    Meer foto's bitte!
    Groetjes van Caroline

  • 10 April 2007 - 19:24

    Elly:

    je hebt leuke foto's gemaakt en het pak staat je erg goed. De sim kaart is vervallen, nu kan er niemand meer op jouw naam bellen. Er is een nieuwe besteld, thuis een mobiel kopen en je bent klaar!
    Heb je nog reiservaringen te vertellen aan andere jongelui? Paul, maak er weer wat van en tot schrijfs.Knuffel van je moeder.

  • 11 April 2007 - 07:16

    Manuel:

    Hoi paul
    Misschien kan je een steen aan een touwtje boven je hoofd laten hangen en dan een kaars onder het touw zetten zodat die na +/- 9 uur is doorgebrand.
    word je goed wakker van



    ps
    niet een te grote steen want dan wordt je niet meer wakker :D

  • 11 April 2007 - 08:17

    Nadette:

    Manuel dat is een supertip, als je kan slapen met dat hete kaarsvet op je harses.
    Paul, ik hoop dat je een top tijd heb. Benijd je een beetje. Beetje bakken op het strand, lekker eten en de omgeving gekijken.
    Tis hier pokkeweer en het miezerd bij tijd en wijle.
    Zelf heb ik last van een blaasontsteking en das niet zo fijn.
    Ben nu bijna klaar met school nog 1 weekie en dan hoeven geen hele week meer.
    Dikke knuffel en kussies,

    Nadette

  • 11 April 2007 - 09:29

    Paul:

    Daan; Geef hem terug!
    Peter; Zal van de week eens een stukkie vertellen over de omgeving en de cultuur hier. Nog geen idee wat ik voor mijn verjaardag vraag.
    Andre; Ja mijn pak zit nu in mijn backpack, het is ff passen en meten, maar het past.
    Caroline; Waarom geen wow gespeeld? Mag niet van mam? Foto's wanneer ik tijd heb.
    Elly; Mooi om te weten dat er nu niet meer mee gebeld kan worden. En ik wissel idd veel ervaringen uit met anderen, vandaag nog in de bus een paar uit wales ontmoet die in de laatste 6 weken van hun 3 jaar durende reis zitten... op een budget van 5 dollar per dag voor alles.
    Manuel; Wat voor steen stel je voor?
    Nadette; Succes met de laatste dagen school!

    Ben nu in Hue, heb de hele dag nog geen zon gezien. Samen met Charlie (v) naar de markt geweest, lekker gegeten en 3 mango's en een pommelo van 2 kilo! gekocht. Morgen met een fiets de omgeving, die erg mooi is verkennen. Ook kijken wat een treinkaartje naar Hanoi kost en wanneer de trein gaat.
    Groetjes Paul.

    picasaweb.google.com/paulkunst

  • 11 April 2007 - 09:35

    Paul:

    Graag als jullie mij email willen sturen dit doen naar paulkunst@gmail.com of zeekaart@gmail.com aangezien ik geen mail meer kan lezen vanaf de hotmail server. thx. :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Paul

Japan en Vietnam 2017 en 2018

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 26152

Voorgaande reizen:

24 December 2017 - 27 Januari 2018

Okinawa en Zuid Vietnam

17 December 2012 - 27 Januari 2013

Op verjaardagsvisite

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: