Nog 1 dagje strand - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Paul Kunst - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje strand - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Paul Kunst - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje strand

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

06 April 2007 | Vietnam, Nha Trang

Hallo allen,

Hoe gaat het daar in nederland? Het is hier heerlijk weer, graad of 34, flink wat wolkjes, stevige windkracht 4 bries en het strand op 5 minuten lopen. Ben nogsteeds op stap met de australier (Tom), das gezellig en een stuk goedkoper. We delen nu een kamer, elk 2 dollar. En we hebben een eigen hete douche, sateliet tv en een ruime, schone kamer. We zitten hier nu 2 dagen en het bevalt prima, echt een vakantiegevoel hier. Lekker lezen op het strand, af en toe de golven bedwingen, ze zijn een meter of 3 tot 4 hoog...., en lekker eten natuurlijk. We hebben een prima vegatarisch restaurant gevonden waar we een enorm bord rijst met allerlij nep-vlees en groente krijgen voor 5000! dong. Ook is er op het strand lekkere soya pudding met gember/honing saus te krijgen voor maar 2000 dong. Heerlijk spul. Vanavond nog even een watermeloen en 2 flinke mango's gehaald voor het toetje. Ik moet toch op mn gezondheid letten :). Morgenavond pakken we de nachtbus naar Hoi An. En het is helemaal gratis, aangezien Tom een open-bus ticket heeft dat geldig is voor 2 personen, geen idee waarom hij dat gekocht heeft, maar het scheelt mij een hoop geld, wat ik weer aan eten kan uitgeven. Zoals de pizza met salami en zonder kaas die ik vanmiddag had. Verder niet veel te vertellen, kijk nog eens naar de foto's.
Groetjes Paul.

picasaweb.google.com/paulkunst

  • 07 April 2007 - 08:40

    Elly:

    Doe je behalve eten nog wat aan andere zaken, zoals een tracking door velden en bossen? en de omgeving bekijken, vietnamezen ontmoeten en musea? Ga maar niet naar Japan, ver, erg duur en zonde van je tijd, nu kun je ook uitgebreid naar Laos. Hier breekt het zonnetje door, ik probeer de tuin op orde te brengen. Gisteren met Barbara en Anelies naar de mattheus passion geweest. een volle kerk. Caroline is met martin naar Artis geweest. Verder geen nieuws, geniet ervan!

  • 07 April 2007 - 15:54

    Andre:

    Ha die Paul,

    Kun je behalve eten en bomen ook nog wat mensen fotograferen? Dat vind ik altijd heel interessant.
    Ik ben nu Edam. Je moeder heeft me uitgenodigd voor het diner. Het voorgerecht bestaat uit echte Hollandse garnalen. De rest is een verrassing.

    Veel plezier in Hoi An.

  • 09 April 2007 - 02:26

    Paul:

    Hallo, ben nu in Hoi An. Lekker relaxt hier en een stuk rustiger dan Nha Trang. Vandaag gaan we de wandeltour doen en we laten ons een boel kleren aanmeten en maken. Vanavond nog een cd'tje branden en wat foto's plaatsen en dan horen jullie weer van me. Groetjes.

  • 10 April 2007 - 01:34

    Paul:

    Kom er vanmorgen net achter dat mijn mobiele telefoon weg is. (kl*te!) Denk dat ik hem voor het laatst gezien heb in Nha Trang. Ben nu het email adres van het Guesthouse aan het opzoeken, in de hoop dat ze het voor me kunnen opsturen...

  • 10 April 2007 - 01:38

    Paul:

    Ipv Nha Trang bedoel ik Dalat

  • 10 April 2007 - 08:03

    Manuel:

    Zonde van je mobiel is wel lekker rustig :)

    weet je zeker dat hij niet in je bord rijst terecht is gekomen:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Paul

Japan en Vietnam 2017 en 2018

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 26136

Voorgaande reizen:

24 December 2017 - 27 Januari 2018

Okinawa en Zuid Vietnam

17 December 2012 - 27 Januari 2013

Op verjaardagsvisite

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: